CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, May 4

demam+pening=bengong me!

fever...... go away!!!!!!
i x nak dah..... penatttt lahhhh....
pening... panas, my eyes sakittt...
mama, dun worry bout me....
tgh recover nieh....
class x pegi...
tido n makan saje keje!
seriously, my head cam nak explode!!!!
huhuhu, wut kind of bomb in dis head?
y now???
most probably im sick coz of d weather,
yeah, kursk is cold
nizhny not dat cold> d sun shines sooooo bright!
panas, +21 camtue ( ehehehe, last temp i tgk kat board at sporta)
cepatlah, nak gi class...
x study lagi, histology.....
me end up wif watchin korean drama wif kak dilla n eatin ritter sports......
gosh, i dunno....
dis is d way to let d pain go away.....

3 people says..:

Anonymous said...

demam tak demam, habis citer korea dia khatam

Anonymous said...

demam tak demam, habis citer korea dia khatam

FiLzAHNuRJoHaR said...

hehehehhehhe....
biasa la me....
bg jer ape2....
khatam saja!!!!